Veelgestelde vragen
Voor wanneer er toch nog iets onduidelijk is

Een overzicht van de meest gestelde vragen aan AOC Snijders.

Kan ik een training vanwege Covid – 19 annuleren?

Dat is mogelijk. U kunt uw training eenmalig kosteloos annuleren, wel met een afmeldingstermijn van 4 dagen. Binnen de termijn van 4 dagen is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren.

Gaat mijn training of opleiding door?

Ja, wij hebben maatregelen genomen om onze trainingen en opleidingen coronaproof aan te bieden. U kunt dan ook de training of opleiding veilig volgen. Wij houden uiteraard de berichtgeving van de overheid in de gaten en zullen u, wanneer de situatie verandert, zo snel mogelijk informeren.

Meer weten over de door ons genomen maatregelen? Klik hier: Een extra linkje naar onze coronamaatregelen.

Is een mondneusmasker verplicht bij jullie?

Sinds 26 juni is op onze locatie een mondneusmasker niet meer verplicht, tenzij er geen 1,5m gewaarborgd kan worden. Onze instructeurs maken gebruik van een gelaatsscherm als zij tijdens de lessen de 1,5m niet kunnen waarborgen.

Draagt de docent of instructeur een mondkapje?

Sinds 26 juni is op onze locatie een mondneusmasker niet meer verplicht, tenzij er geen 1,5m gewaarborgd kan worden. Dus ook niet meer voor onze instructeurs. Wel maken zij gebruik van een gelaatsscherm als zij tijdens de lessen de 1,5m niet kunnen waarborgen.

Worden er nog keuringen uitgevoerd door AOC Snijders?

Ja we blijven, daar waar mogelijk, de keuringen uitvoeren maar onze keurmeesters zijn genoodzaakt extra maatregelen te nemen:

  • Duidelijke protocollen (RIVM) voor onze medewerkers;

  • Onze medewerkers wassen de handen bij aankomst en bij vertrek;

  • Onze medewerkers gebruiken desinfecterende handgel;

  • Onze medewerkers dragen een mondneusmasker waar dat noodzakelijk is;

  • Bij gezondheidsklachten worden onze medewerkers niet ingepland.

Krijgen de keurmeesters instructies?

Ja, onze keurmeesters hebben duidelijke instructies gekregen om de werkzaamheden bij u conform de RIVM maatregelen uit te voeren.

Als de keuring niet doorgaat, wat dan?

Als een geplande keuring onzerzijds niet door kan gaan omdat we (noodzakelijke) wijzigingen krijgen in de planning, nemen we contact met u op. In overeenstemming met u zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.

Kan de keuring verplaatst worden?

Ja, dat kan zeker, als u contact op neemt met onze afdeling planningen zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.

Sandra van der Hout - Verweerde

Staat uw vraag er niet bij? 
Neem dan contact met ons op!

Sandra, Planner opleidingen

Contactpersoon AOC Snijders

  076-5204999
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}