Veelgestelde vragen
Voor wanneer er toch nog iets onduidelijk is

Een overzicht van de meest gestelde vragen aan AOC Snijders.

Kan ik een training vanwege Covid – 19 annuleren?

Dat is mogelijk. U kunt uw training eenmalig kosteloos annuleren, wel met een afmeldingstermijn van 4 dagen. Binnen de termijn van 4 dagen is het niet meer mogelijk om kosteloos te annuleren.

Gaat mijn training of opleiding door?

Ja, wij hebben maatregelen genomen om onze trainingen en opleidingen coronaproof aan te bieden. U kunt dan ook de training of opleiding veilig volgen. Wij houden uiteraard de berichtgeving van de overheid in de gaten en zullen u, wanneer de situatie verandert, zo snel mogelijk informeren.

Meer weten over de door ons genomen maatregelen? Klik hier: Een extra linkje naar onze coronamaatregelen.

Is een mondneusmasker verplicht bij jullie?

Hoewel de overheid dit niet verplicht hebben wij sinds 14 oktober 2020 in onze huisregels opgenomen dat iedereen in ons gebouw een mondneusmasker moet dragen. Deze mag u wel afzetten wanneer u tijdens de opleiding of training op uw plek zit omdat dan de afstand kan worden gegarandeerd.

Draagt de docent of instructeur een mondkapje?

Hoewel de overheid dit niet verplicht hebben wij sinds 14 oktober 2020 in onze huisregels opgenomen dat iedereen in ons gebouw een mondneusmasker moet dragen. Zo ook onze instructeurs en docenten. Omdat een mondneusmasker het zeer lastig maakt om te praten gebruiken zij tijdens de les veelal een gelaatscherm.

Worden er nog keuringen uitgevoerd door AOC Snijders?

Ja we blijven, daar waar mogelijk, de keuringen uitvoeren maar onze keurmeesters zijn genoodzaakt extra maatregelen te nemen:

  • Duidelijke protocollen (RIVM) voor onze medewerkers;

  • Onze medewerkers wassen de handen bij aankomst en bij vertrek;

  • Onze medewerkers gebruiken desinfecterende handgel;

  • Onze medewerkers dragen een mondneusmasker;

  • Bij gezondheidsklachten worden onze medewerkers niet ingepland.

Krijgen de keurmeesters instructies?

Ja, onze keurmeesters hebben duidelijke instructies gekregen om de werkzaamheden bij u conform de RIVM maatregelen uit te voeren.

Als de keuring niet doorgaat, wat dan?

Als een geplande keuring onzerzijds niet door kan gaan omdat we (noodzakelijke) wijzigingen krijgen in de planning, nemen we contact met u op. In overeenstemming met u zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.

Kan de keuring verplaatst worden?

Ja, dat kan zeker, als u contact op neemt met onze afdeling planningen zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.

Sandra van der Hout - Verweerde

Staat uw vraag er niet bij? 
Neem dan contact met ons op!

Sandra, Planner opleidingen

Contactpersoon AOC Snijders

  076-5204999
}
}
}
}
}
}
}
}
}
}