Veelgestelde vragen
Voor wanneer er toch nog iets onduidelijk is
Een overzicht van de meest gestelde vragen aan AOC Snijders.
Vervangt AOC Snijders gereedschappen en materieel wanneer deze afgekeurd zijn?
Wij streven naar het uitvoeren van keuringen zonder belangenverstrengeling en leveren om die reden zelf geen gereedschappen welke worden afgekeurd. Indien u wenst kunnen wij het vervangen van uw afgekeurde gereedschappen en materieel uiteraard van u overnemen binnen onze mogelijkheden.
Kan ik dezelfde keurmeester krijgen voor mijn periodieke keuringen?
Wij streven er naar om de werkzaamheden bij uw bedrijf zoveel mogelijk door dezelfde keurmeester uit te laten voeren.
Waar kan ik mijn rapporten en documenten terugvinden?
Uw rapporten en eventuele andere certificeringsdocumenten worden in uw eigen unieke omgeving van ons portaal opgeslagen. U kunt daar inloggen en uw rapporten opvragen en/of downloaden voor uw eigen administratie. Heeft u nog geen inlog? Neem dan contact op om een inlog aan te vragen.
Als de keuring niet doorgaat, wat dan?
Als een geplande keuring onzerzijds niet door kan gaan omdat we (noodzakelijke) wijzigingen krijgen in de planning, nemen we contact met u op. In overeenstemming met u zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.
Kan de keuring verplaatst worden?
Ja, dat kan zeker, als u binnen drie werkdagen nadat u de bevestigingmail hebt ontvangen, contact opneemt met onze afdeling planningen zal de keuring verplaatst worden naar een andere, passende datum.

Staat uw vraag er niet bij?
Neem dan contact met ons op!
Ik ben direct bereikbaar op: 06-13133861 of via e-mail: opleidingen@aoc-snijders.nl